CCS Rijen – Gilze Dames

Tja, tegen Rijen spelen geeft toch altijd een beetje extra adrenaline. Het blijft tenslotte twee gemeenten in dezelfde gemeente. De vorige keer hebben we met 4-0 gewonnen. Wij staan momenteel bovenaan en CCS is momenteel een goede middenmoter. Dus een tweede keer 4-0 moest toch eigenlijk wel lukken.
De eerste set begon gelijk op. Maar de spirit die we aan het einde van de vorige wedstrijd hadden kwam nog niet echt van de grond. Tijdens de Time-Out hebben we besloten het net zo aan te pakken als het Nederlandse Damesteam: Elk punt met z’n allen vieren door even naar het midden te gaan, te yellen en door..
En geloof het maar daardoor kregen we wel energie en kregen we de Spirit weer terug. Eerste set wonnen we met 25-19. In de tweede set raasde we gewoon door, we waren enthousiast, de spirit zat er in, we vierde elk punt, en het werd al snel 25-8. In de derde set twee wissels, Jeanine na lange tijd uit the running te zijn geweest. Even wennen aan het geyell bij elk punt, maar na verloop van de set konden we die ook gewoon binnenhalen, 25-18. En in de vierde set stoomde we gewoon weer door, met een enorm goede servicebeurt van Maud, waardoor meniggeen zelfs aan het afkoelen was. En met nog een paar kanonskogels van smashes sleepte we met 25-9 de volle winst binnen. Keep the Spirit Alive !