CMV wedstrijden gestart

Zondag 6 oktober was het eerste CMV toernooi. Dit keer georganiseerd door Condor in Loon op Zand.
Gilze 2: Fenne, Anita, Armen, Isabella, Rimas en Rick spelen op niveau 4. De eerste wedstrijd was tegen Atak 1. Het was eerst nog een beetje wennen waar door de eerste set werd verloren met 28-18. In de tweede set ging het gelijk op en het werd zelfs nog heel spannend, maar de set eindigde in 22-21 voor Atak 1.
De tweede wedstrijd tegen Volley Tilburg 7 begon goed, maar door een paar goede service beurten van de Tilburgers werd de eerste set verloren met 18-24. In de tweede set ging het gelijk op maar Gilze 2 was iets sterker en won met 22-18.
De laatste wedstrijd was tegen Bivoc 2. Het was super spanend maar Bivoc 2 was net iets beter en won beide sets. In de eerste set met 23-25 en de tweede set met 24-25.
Met deze uitslagen werd Gilze 2 gedeeld 4e in poule 4A.
Gilze 1: Lisan, Maaike, Pepper en Anna spelen op niveau 6. De eerste wedstrijd tegen Bivoc 1 en wonnen in de eerste set met 35-28 en in de tweede set met 33-26.
De tweede wedstrijd tegen volley Tilburg 2 was heel spannend werd netjes gespeeld en ging erg gelijk op. De eerste set eindigde in 29-29 en in de tweede set eindigde 27-24 voor Gilze 1.
De laatste wedstrijd tegen Volley Tilburg 3. Ging het aan de kant van Gilze 1 deden de dames goed hun best maar lukte het niet om te winnen, de eerste set eindigde in 24-35 en de tweede set eindigde in 27-39 voor Volley Tilburg 3. En hiermee behaalde Gilze 1 de 2e plaatst in poule 6A.