CSS JC 1 – Gilze JC 1

31 Januari vertrok het team weer ’s richting CSS in Rijen. Gilze begon de wedstrijd goed. Een paar foute services, maar dat kon de pret niet drukken. Door geconcentreerd spel wisten we de eerste set te winnen met 25-12.
De tweede set begonnen we ongeconcentreerd en kwamen we al snel achter met 9-3. Een time-out bracht redding. We moesten nog veel moeite doen om uit te lopen. De communicatie was niet zo goed en we keken vaak naar de ander. Setstand 21-25.
In de derde set gingen we in ’t begin gelijk op, maar na de 15 namen we een spurtje met goede services. Setstand 15-25. De vierde set was een kopie van de derde met eindstand 14-25. Met enige moeite dus, maar wel een volle 4-0 winst. Ofwel 5 wedstrijdpuntjes erbij voor het totaal.