Derde ronde CMV wedstrijden

Zondag 15 december was het derde CMV toernooi. Dit keer werd het toernooi gehouden in Tilburg(Reeshof).
Gilze 2: Fenne, Anita, Rimas, Armen en Rick spelen op niveau 4. De eerste wedstrijd was tegen Volley Tilburg 9. De spelers waren goed uitgeslapen, de wedstrijd begon om 14:15 uur. De eerste set werd net verloren met een 16-19. De tweede set was en werd door de inzet en slim spel gewonnen met 22-18.
De tweede wedstrijd tegen VolleyTilburg 8 begon Gilze goed. Maar later in de set werd er slordig geserveerd, wat extra punten voor de tegenstanderstanders opleverde. De wedstrijd werd verloren met de set standen: 25-18 en 24-14.
De derde en laatste wedstrijd tegen VolleyTilburg 5 begon goed, maar de concentratie zakte langzaam weg, toch wist Gilze de eerste set te winnen met 22-18. De tweede set had Gilze het moeilijk met de het opvangen van de service, de set werd verloren met 22-16.

Gilze 1: Mijke, Maaike, Pepper en Lisan spelen op niveau 6. De eerste wedstrijd tegen VolleyTilburg 3 eindigde in een gelijkspel, de eerste set werd gewonnen door Gilze 24-22 en in de tweede set werd verloren mede doordat de tegenstanders veel extra punten wisten te scoren met 3 maal overspelen, setstand 17-40.
De tweede wedstrijd tegen Bivoc 1 werd gewonnen.
De laatste wedstrijd tegen CSS1, werd verloren.