DVC Toernooi

Afgelopen zaterdag namen Gilze 1 en 2 met een mixteam deel aan het traditionele eindejaarstoernooi van DVC in Dorst. In de eerste wedstrijd moesten de jeugd van Gilze 1 en de oude mannen van Gilze 2 nog aan elkaar wennen en konden ze niet veel tegengas geven aan de latere eindoverwinnaar Zeezicht. In de tweede wedstrijd tegen de gastheren ging het al een stuk beter, enkele goede aanvallen en een paar mooie blokkeringen sierden ons spel en de service liep beter. Die servicedruk zorgde er in de derde wedstrijd zelfs voor dat we met een onverwacht puntje van het veld konden stappen. Na weer een pauze was de vierde wedstrijd er teveel aan, de lijkstijfheid was ingetreden en de oude lichamen wilden niet meer doen wat de hoofden vroegen. VCG profiteerde zo eenvoudig van hun surplus aan lengte. Na de douches wachtte het bier en een overvloed aan bitterballen. Ondanks de vijfde plaats toch een geslaagde afsluiting van ons volleybaljaar 2018.