Revanche competitie 03 februari 2018

revanchelogootjeweb

Afgelopen zaterdag stond de tweede speelronde van de tweede competitiehelft op het programma. Met wat passen en meten had Gilze bijna twee teams op de been, maar Gilze A had toch een leenspeelster nodig voor de wedstrijd tegen CSS. Gilze begon sterk, met veel servicedruk werd het spel van CSS vroeg verstoord en kwamen de punten gemakkelijk naar Gilze. Het duurde tot de derde set voor CSS hier een antwoord op had. Uitslag 2-1 voor Gilze A.
Op het andere veld rekende Gilze 1 eenvoudig af met de dames van Dunamis: 3-0.
Na de pauze speelde Gilze A tegen Dunamis. Ook dit leverde een vlotte overwinning op: 3-0. Ondertussen had Gilze 1 het zwaar tegen CSS. De eerste set ging nipt verloren en de tweede zelfs pas na 24-26. In de derde set had Gilze conditioneel nog wat over en ging bij CSS het lampje uit. Uitslag 1-2.
Dit betekent dat Gilze A en CSS nu gezamenlijk aan de leiding gaan, met Gilze 1 op korte afstand. Dit belooft spannende wedstrijden op 10 maart a.s. als de indeling voor de play-offs beslist wordt.