Revanche competitie 09 december 2017

number thirty metallic balloon

Op de derde speeldag van het 30e seizoen Revanche competitie speelde Gilze 1 de eerste wedstrijd tegen regerend kampioen Rino. Door blessures en afwezigen kwam Gilze een dame tekort, maar die kon gelukkig geleend worden uit de grote selectie van Dunamis.

Zo ontspon zich een leuke wedstrijd, waarin Gilze weliswaar goed partij gaf aan het sterkere Rino, maar toch iets tekort kwam om tot het einde van de set bij te blijven. Het beste lukte dit nog in de derde set, waar Gilze met goed serveren op een kleine voorsprong kwam. Maar door enkele uitgeslagen ballen van Gilze trok Rino nog aan het langste eindje: 0-3.

De tweede wedstrijd tegen de dames van Dunamis werden we minder op de proef gesteld. We mochten al eens een foutje maken zonder dat dit werd afgestraft en zo koersten we op een eenvoudige 3-0 overwinning af.

Na de feestdagen wordt de competitie voortgezet met een volgende speelronde op zaterdag 13 januari.