Vierde ronde CMV Wedstrijden

leukste foto.jpg

Zondag 12 januari was het vierde CMV toernooi. Dit keer werd het toernooi gehouden in Goirle.
Gilze 2: Fenne, Isabella, Anita, Armen en Rick spelen op niveau 4. De eerste wedstrijd was tegen Volley Tilburg 9. De spelers begonnen goed, maar Volley Tilburg was ook goed. De eerste set werd gewonnen door Gilze met 20-22. De tweede set werd het spannend en werd het 22-18 voor Volley Tilburg 9 .
De tweede wedstrijd was tegen Atak 1. De eerste set begon heel spannend en het werd een gelijkspel 23-23.
De tweede set ging Gilze 2 even slapen en toen ging Atak 1 met 15-26 ervandoor.
De derde wedstrijd was tegen Volley Tilburg 6 en de Tilburgers waren goed, toch werd de eerste set gewonnen door Gilze met 18-23.
De tweede set ging Gilze als een speer, de strijd eindigde in een 12-30 overwinning van Gilze.
Gilze 1: Mijke, Maaike, Pepper en Lisan spelen op niveau 6. De eerste wedstrijd tegen Volley Tilburg 3 won Gilze met 42-30 en in de tweede set werd het erg spanend en werd het 24-23 voor Gilze.
De tweede wedstrijd tegen CSS 1 was de winst voor Gilze, setstanden 35-23 en 37-17.
De laatste wedstrijd was tegen Volley Tilburg 3. De dames speelden een goede wedstrijd, maar kwamen steeds iets te kort, de setstanden 28-34 en 26-32.