Vierde ronde CMV wedstrijden

Zondag 13 januari was de vierde wedstrijdronde van de reeks van 8 CMV-toernooien van dit seizoen.
De wedstrijden werden dit keer gehouden in Sporthal De Wetering in Loon op Zand. De kinderen konden uitslapen, want de wedstrijden begonnen pas aan het begin van de middag.
Gilze 3, Isabella, Fenne, Rimas, Tigo en Rick moesten de eerste twee wedstrijden tegen Volley Tilburg 5 en Condor 1. De kinderen moesten weer even wennen, maar de opslag ging goed. De pass kan nog wel een beetje beter, de eerste twee wedstrijden gingen gelijk op en eindigen in een gelijk spel. De laatste wedstrijd leek de koek op, het ging zeer moeizaam, zodat Volley Tilburg 3 weinig moeite had om te scoren. Soms was er een kleine opleving, maar dit was niet voldoende om de wedstrijd te winnen.
Gilze 2, Lisan, Rens, Pepper, Maaike en Mijke speelden de eerste wedstrijd tegen Volley Tilbrug 5, deze werd helaas verloren. Na de pauze van een uur en de supporters op de tribune kwamen ze goed terug en speelden twee keer gelijk tegen Atak 3 en Bivoc 2.
Gilze 1, Elle, Vera, Marit en Amy waren ingedeeld in de hoogste poule van de CMV 6. De eerste wedstrijd tegen Volley Tilburg 3 wisten ze gelijk te spelen. De andere 2 wedstrijden tegen Jola Olympus 1 en Volley Tilburg 1 werden verloren.