Vijfde ronde CMV wedstrijden

Zondag 3 februari was de vijfde wedstrijdronde van de reeks van 8 CMV-toernooien van dit seizoen en dit keer dicht bij huis in Goirle. Dit keer waren er geen scheidsrechters en tellers, maar gelukkig was er steeds een supporter of een coach die deze taak over nam. We zijn nu over de helft en je kunt steeds meer vooruitgang zien.
Gilze 2 mocht als eerste beginnen, speelde de eerste wedstijd gelijk tegen Atak 3 en won de tweede wedstijd tegen Dunamis overtuigend met 2-0.
Gilze 3 was daarna aan de beurt. Het was weer even wennen, al die verschillende rode lijnen. De kinderen deden goed hun best. De eerste wedstrijd werd verloren. In de eerste set van de tweede set kwam Gilze 3 er niet aan te pas, maar in de tweede set ging het een stuk beter. Wat de complimenten van de coach van de tegenpartij op leverde. De wedstrijd was spannend, maar toch nipt verloren. De derde set was wisselend, maar Gilze kwam steeds net wat te kort om te winnen.
Gilze 1 weer ingedeeld in de hoogste klasse, speelde zeer spannende sets. De eerste wedstrijd eindigde in een gelijk spel. De andere twee wedstijden werd er goed gespeeld, maar er werd te weinig in drie keer gespeeld. De tegenstanders deden dit wel en verdienden daar extra bonus punten mee.
Nadat iedereen gezamenlijk de tape van de vloer had getrokken, de netten afgebroken had en de telmappen en ballen verzameld waren kan iedereen weer huiswaarts keren.