Wedstrijdverslag Zeezicht 2 – Gilze 2

Alweer de laatste wedstrijd van het seizoen 2018-2019. We staan op de voorlaatste plek en kunnen niet meer stijgen of dalen. Dit betekent wel een degradatieplek volgens de ORV regels.
Zonder de geblesseerde jonkies Arjan en Frans Kwist beloofd het een zware wedstrijd te worden. Wij beginnen scherp aan de wedstrijd, Zeezicht duidelijk niet. We houden de hele set een licht voorsprong, maar helaas de laatste puntjes maken lukt net niet, verlies 27-25.
Zeezicht heeft zijn lesje geleerd en gaat in de 2e set direct met een goede service reeks van start. Gilze komt lengte en snelheid te kort en we verliezen ook deze set met 25-14.
De volgende twee sets geven het zelfde beeld en dus verlies. 25-9 en 25 -13.
Toch hebben we een leuke wedstrijd gespeeld en terug in Gilze vieren we het afloop van de competitie met spijs en drank. Tot volgende jaar in de 4e klasse of toch weer in de 3e ?