Beachvolleybal Toernooi

Vandaag (ma 29 februari) laatste kans om op te geven !!

Jullie krijgen weer de kans om kennis te maken met beachvolleybal!
Vrijdagavond 8 april organiseren we een indoor beachvolleybaltoernooi voor leden én introducees.
Van 19:30 tot 22:30 uur zijn er twee velden bij Strand Binnen in Breda voor ons gereserveerd.
Om het beachvolleybal spel voor iedereen toegankelijk te maken introduceren we dit jaar bij genoeg animo een apart 4×4 poule.
Voor een indruk van het “gezelligste strand” van Nederland (waar het altijd goed weer is) kun je even een kijkje nemen op de website van Strand Binnen: www.strandbinnen.nl.
Voor zowel leden als introducees zijn de kosten hiervoor 10 euro inclusief hapjes en 2
drankjes.
Graag ontvangen we je aanmelding uiterlijk maandag 29 februari zodat we het aantal velden definitief kunnen maken en een speelschema kunnen opstellen.
Aanmelden kan individueel, als duo of als viertal door een mail te sturen naar activiteiten@volleybalclubgilze.nl