CMV wedstrijden 20 november

img_20161120_131554a img_20161120_122032a

De coach had de opdracht meegegeven om 3x te spelen, omdat je dan extra punten kunt scoren. In de eerste wedstrijd werd de opdracht goed uitgevoerd door de spelers. Door goede servicebeurten, veelal onderhands, wist Gilze de volle punten te pakken in deze wedstrijd. Uitslag Atak 1 – Gilze 1; 0-2, setstanden: 21-25 en 19-31.
In de tweede wedstrijd moesten we aantreden tegen Hilver 1. Ook tegen dit team werd de opdracht goed uitgevoerd en probeerden we veelal 3x te spelen.
We hadden afgesproken dat we bij een voorsprong van meer dan 5 punten bovenhands gingen serveren voor degene die dat wilden. Alle spelers hebben het geprobeerd en bij sommigen was het heel succesvol. Ook deze wedstrijd werd met 2-0 gewonnen. Setstanden: 24-21 en 32-18.
De laatste wedstrijd leek in het begin kat in het bakkie, maar toen mocht hun topspeler gaan serveren. Het kleinste manneke van het veld wist er een hele harde bovenhandse service uit te persen. De spelers van VC Gilze stonden perplex en hadden grote moeite om de ballen nog goed terug te krijgen. We gingen vaker in één keer de ballen terugspelen, wat wel verrassend was en waar we ook wel punten mee scoorden. Deze wedstrijd hebben we helaas verloren met 0-2. Setstanden: 16-31 en 22-30.