Derde competitie wedstrijd Gilze 2 tegen Zandberg 1

Maandag 12 oktober speelde Gilze 2 een thuiswedstrijd in sporthal “Achter de tuintjes” tegen het Zandberg 1. De eerste set ging gelijk op tot halverwege de set. Na een time-out bij een stand van 16-20 wist Gilze terug te komen tot 23-21. Helaas werd de set verloren met 23-25.
Ook in de tweede set kwam Gilze een aantal keren op grote achterstand, maar wist zich goed terug te vechten. De set eindige met 22-25.
De derde set kwam Gilze de pass niet onder controle en kwam op grote achterstand. Dit maal lukte het minder goed om met goede service beurten in te lopen. De set eindige in een setstand van 16-25.
In de vierde set waren de rollen omgedraaid, Gilze kwam rap op een voorsprong van 16-7. Bij een setstand van 23-15 vroeg Zandberg de tweede time-out aan. De laatste set eindigde in een stand van 25-19.