Eerste speelronde revanche competitie

Afgelopen zaterdag was de eerste speelronde van de Revanche competitie. In het negenentwintigste seizoen stonden de vier vertrouwde teams weer aan de aftrap.
Gilze 1 kwam slecht op gang tegen CSS in de eerste wedstrijd van het seizoen. Door de vele jeugdspelers misten wij ervaring, blok- en slagkracht. We waren soms niet scherp genoeg en er werden veel persoonlijke fouten gemaakt, vaak in het net geserveerd en ook gesmasht. Al met al een slecht begin: 0-3.
Op het ander veld begon Gilze A tegen regerend kampioen Rino. Gilze A speelde noodgedwongen met enkele invallers en moest daardoor even aan elkaar wennen. Zo ging de eerste set verloren, maar werd de tweede set gewonnen. In de laatste set was Rino weer de sterkste, uitslag dus 1-2.
In de tweede wedstrijd speelde Gilze 1 tegen Rino, wat niet op volle sterkte was. Er was meer teamgeest, we pepten elkaar op, stonden met meer plezier in het veld en door een aantal goede servicebeurten konden we een kleine voorsprong opbouwen, die we niet meer weggaven. De twee volgende sets verliepen nog wat makkelijker: 3-0 overwinning
Gilze A sloot af tegen CSS. De eerste twee sets kwam Gilze net tekort maar in de laatste set wisten ze wel toe te slaan. Met de 1-2 overwinning is CSS de eerste koploper gevolgd door Gilze 1 en Gilze A, met Rino voor de verandering als hekkensluiter.