Gilze 2 – Voverdi 2

Wedstrijdverslag Gilze 2 – Voverdi 2:
Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen voverdi op het programma. Een geduchte tegenstander. Aangezien we eerder in het seizoen een hele kluif aan hun hadden. De uitpot was een taaie 2 – 2. Maar vandaag mogen we thuis en dat heeft toch zijn voordelen. We beginnen goed aan de wedstrijd en nemen al snel het initiatief. Dit geven we ook niet meer uit handen. Eerste set 25 – 19 in ons voordeel. De tweede set hapert de motor een beetje en gaat gelijk op. Uiteindelijk trekken wij ook weer aan het langste eind 25 – 23. We zijn dus gewaarschuwd. We mogen niet verslappen. De derde set rammelen we lekker door en ook die slepen we binnen 25 – 20.
Nu die laatste nog. En we weten het. Als we die pakken dan staat er weer een lekker schaaltje op ons te wachten met satesaus. Dus volle bak er tegenaan en snel die klus klaren. Uiteindelijk een mooie 25 – 19 op het telbord. En de 4 – 0 winst is binnen. Zoals men verwacht van de kampioen.
Nu nog 2 potjes voor de boeg. Hopelijk kunnen we de ongeslagen status vasthouden tot het eind. We gaan zien.
Tot de volgende keer