Kampioenschaal

kampioenschaal

Wedstrijdverslag ORV : EPVC66.1 – Gilze

Vol vertrouwen reizen we naar Prinsenbeek om de kampioenswedstrijd tegen EPVC66 te gaan spelen. Als we een set pakken zijn we met nog 3 wedstrijden te gaan kampioen van de 4e Klasse.
De eerste set gaat lange tijd gelijk op maar met een eindsprint pakken we de set met 25-21 en is het kampioenschap een feit!
Nu de druk er af is pakken we de volgende 2 sets vrij gemakkelijk met 25-16 en 25-12.
In de laatste set zet EPVC66 nog even alles op alles, omdat bij winst van deze set ze een schaal bitterballen van hun supporter kunnen verdienen. Dankzij hun lengte in de aanval nemen ze een voorsprong, en duurt het tot 20-19 voor we weer voorstaan. Eindstand 25-20 .
Weer een 4 -0 overwinning en nog steeds ongeslagen.
Vol gas naar Gilze waar de kampioenschaal geschonken door Sportcafe Gilze al klaar staat.
Tot in de kleine uurtjes wordt de promotie gevierd.