Tweede ronde CMV wedstrijden

Zondag 17 november was het tweede CMV toernooi. Dit keer was het toernooi gehouden in Diessen.
Gilze 2: Fenne, Isabella en Rick spelen op niveau 4. De eerste wedstrijd was tegen Atak 1. De spelers waren goed uitgeslapen en de eerste set te winnen met een 22-11. De tegenstanders waren ook wakker geworden, de tweede set was spannender en werd maar net gewonnen met 19-18.
De tweede wedstrijd tegen VolleyTilburg 8 verliep een beetje rommelig. Er werd slordig geserveerd, wat extra punten voor de standers opleverde. De wedstrijd werd verloren met de set standen: 22-12 en 22-16.
De derde en laatste wedstrijd tegen Atak 2 begon goed, maar de concentratie zakte langzaam weg, de eerste set werd verloren met 24-15. De tweede set ging het steeds iets beter en eindige toch nog in een gelijke stand van 20-20.

Gilze 1: Mijke, Maaike, Pepper en Anna spelen op niveau 6. De eerste wedstrijd tegen VolleyTilburg 3 en wonnen in de eerste set met 35-31 en in de tweede set met 33-26.
De tweede wedstrijd tegen volley CSS 1 was spannend, werd netjes in drie keer gespeeld, wat extra punten opleverde. De eerste set eindigde in 32-31 en in de tweede set eindigde 33-29 voor Gilze 1.
De laatste wedstrijd tegen VolleyTilburg 2, omdat de Tilburgers maar 3 meisjes in het veld stonden, had Gilze ook drie dames in het veld opgesteld en moest er steeds één indraaien. De eerste set werd gemakkelijk gewonnen door Gilze, maar in de tweede set gaven de meisjes van VolleyTilburg goed weerstand, ondanks dat ze zeer vermoeid waren. Toch wist Gilze nog ook de laatste set te winnen.