Tweede ronde CMV wedstrijden

Zondag 18 november was de tweede wedstrijdronde van de reeks van 8 CMV-toernooien van dit seizoen.
Dit keer gingen we met 3 teams naar de grote sporthal T-kwadraat in Tilburg. Daar kunnen heel veel velden gemaakt worden, zodat er veel wedstrijden per speelronde kunnen worden gespeeld. We vertrokken op tijd en waren door het compacte speelschema weer op tijd in Gilze voor de intocht van Sinterklaas.
Gilze 3 bestaande uit Isabella, Fenne, Rumas, Tigo en Rick begonnen een beetje onwennig. Voor Isabella was het de eerste keer dat ze op niveau 4 meedeed en voor Rumas was het haar allereerste echte volleybalwedstrijd.
Vooral de pass brengen was vandaag lastig. De service ging goed, er werden zelfs aces gemaakt. Ook werd er af en toe een mooie rally gespeeld.
Gilze 2 bestaande uit Rens, Pepper, Maaike en Mijke werkten hard en waren af en toe dicht bij een overwinnen. De tegenstanders speelden iets vaker in 3-keer, zodat ze bonus punten kunnen verdienen.
Gilze 1 bestaande uit Elle, Vera, Marit en Amy speelden de eerste wedstrijd tegen VolleyTilburg, dit ervaren team speelde vaker in 3-keer en wist helaas voor Gilze de wedstrijd moeiteloos te winnen.
De tweede wedstrijd was tegen CSS1, dit ging moeiteloos en werd gewonnen. En ook de derde wedstrijd tegen Bivoc werd makkelijk gewonnen.