Verslag Gilze 2- Hovoc 2

Vanavond moesten we voor onze 3e wedstrijd tegen Hovoc 2 zonder Frans Kwist (verhinderd), gelukkig kon Jim bij ons fluiten. De 1e set wonnen we vrij gemakkelijk met 25-19. In de 2e set kregen we een tegenvaller, halverwege viel Arjan uit met een blessure en moesten we met zessen de wedstrijd uitspelen. Ondanks tegen tegenslag konden we deze 2e set toch naar ons toetrekken, 25-20 voor Gilze. De 3e set maakten we veel onnodige fouten, die verloren we redelijk kansloos met 19-25. De 4e set hebben we ons goed herpakt en konden deze met hard werken binnenhalen, stand: 25-18. Uitslag 3-1. Ondanks dat we de wedstrijd moesten uitspelen zonder Frans K en Arjan, toch een mooie overwinning, op naar de verdiende hapjes.