Verslag Hovoc heren3 – Gilze 2

Aangezien we gelijk stonden met Hovoc, moesten we toch wat punten halen, zodat ze niet te ver zouden uitlopen. De 1e set begonnen we zenuwachtig en bleven we continu een paar punten achterstaan tot aan de 19 punten. Ondanks Hovoc’s time-out konden we via mooi spel de eerste set binnenhalen met 20-25. In de 2e set kwamen binnen de kortste keren op een onoverbrugbare achterstand en verloren uiteindelijk met 25-12. De 3e set bleven we continu gelijk opgaan met de tegenstander, maar verloren de set helaas toch nog met 25-21.
In de vierde set waren enkele goede servicebeurten van Hovoc voldoende om ook deze set te winnen, uitslag : 25-13. Helaas leverde deze confrontatie slechts 1 punt op voor Gilze en werden we in de stand voorbijgestreefd door Hovoc.
De volgende wedstrijd tegen Zeezicht moeten meer punten opleveren om een gemiddelde van 2 punten per wedstrijd te halen.