Voorlaatste ronde CMV wedstrijden

Zondag 24 maart was de voorlaatste wedstrijdronde van de reeks van 8 CMV-toernooien van dit seizoen. Dit keer in de eigen sporthal “Achter de tuintjes” georganiseerd door VC Gilze samen met CSS uit Rijen. Opbouwers, scheidrechters, tellers en wedstrijdleiding bedankt voor jullie medewerking. Mede dankzij jullie hulp is deze dag weer soepel verlopen.
Gilze 2 was als eerste aan de beurt. De eerste wedstrijd was zeer spannend, met een klein verschil in setstanden werd gewonnen van VolleyTilburg7. De tweede wedstrijd was Gilze 2 overduidelijk beter en won met grote verschillen in setstanden van CSS. De derde wedstrijd was het weer spannend. De eerste set werd gewonnen door Gilze, maar in de tweede set wist Bivoc iets meer punten te behalen. Hiermee eindigde Gilze 2 op de 1e plaats in poule 6C.
Gilze 1 dit keer weer ingedeeld in de hoogste poule, moest de eerste twee wedstrijden de winst aan VolleyTilburg 1 en Jola 1 laten. De derde wedstrijd wisten de dames de laatste set te winnen van VolleyTilburg 4. De leverde Gilze 1 een gedeelde 3e plaats op in poule 6A.
Gilze 3, dit maal in een iets andere samenstelling, omdat er nog een team samengesteld moest worden. De eerste twee wedstrijden werden verloren tegen VolleyTilburg 5 en Hilver 1. De laatste wedstrijd werd er een set gewonnen van VolleyTilburg 3. Hiermee eindigde Gilze 3 op de 4e plaats in poule 4B.
Gilze 4 moest eerst nog een beetje wennen, maar begonnen goed met een gelijk spel tegen CSS2.
De tweede wedstrijd ging iets moeizamer en werd verloren tegen ATAK 4. De derde wedstrijd wist Gilze de concentratie iets beter was te houden en werd gewonnen van Hilver 2. Dit leverde Gilze 4 de 2e plaats op in poule 4D.
Op 14 april is de laatste ronde van de CMV.