Wedstrijdverslag CMV wedstrijden 29-01-2017

sam_0935b sam_0926b

Voor het eerst in het nieuwe jaar weer een aantal CMV wedstrijden. Omdat Tijn helaas ziek was moesten Job, Janouk, Marlou, Isa en Anouk met z’n vijven aantreden.
De eerste partij eventjes rennen, want de wedstrijd was eigenlijk al begonnen voor het team binnen was. Maar goed. Iedereen had er zin in vandaag en dat was ook in het spel te zien. Er werd regelmatig netjes 3x overgespeeld en iedereen deed lekker actief mee. Deze inzet werd met 32-25 winst beloond. De tweede set liep eerst ook best lekker, maar gaandeweg zakte de concentratie eventjes. Atak 1 wist daar slim gebruik van te maken en snoepte de 2e set net met 34-32 voor de gilse neuzen weg.
Na een korte pauze de partij tegen Volley Tilburg 9. Iedereen had nog steeds goede zin en met prima samenspel en keurige services moest de tegenstander zich gewonnen geven met 24-33 en 21-40.
Dan direct door naar de 3e en laatste wedstrijd tegen Volley Tilburg 8. Het begon al behoorlijk warm te worden in de sportzaal en daar kregen sommige toch wel last van. Met aanmoediging van de coaches bikkelden onze spelers van Gilze 1 door. Ook de derde wedstrijd werd weer prima en gemotiveerd gespeeld. Snelle reacties op wegspringende ballen en leuke reddingen. Mooie onderhandse en bovenhands services waar de spelers van Volley Tilburg 8 geen antwoord op hadden. Met 29-23 en 40-23 bleek Gilze ook voor dit team te sterk deze dag.
Op naar de volgende wedstrijden op 12 februari in onze eigen sporthal Achter de Tuintjes.