Wedstrijdverslag Gilze 2 – Hirundo 1

De 4e wedstrijd van het seizoen vanavond, deze keer weer een thuiswedstrijd. We zijn met 7 man. De wedstrijd staat onder leiding van onze eigen Annet. Net als in het veld laat ze zich hier niet gek maken. Walter helaas ook afwezig. Veel te druk met vietnamese loempia’s verslinden.
Dus de rest kon aan de bak. De tegenstander zag er weer aardig indrukwekkend uit met allemaal van die lange mannen. Maar daardoor lieten we ons eigen niet van de wijs brengen. Vanaf het begin was er concentratie, goed positiespel, gevarieerd met mooie aanvallen, prikballetjes etc.
We liepen redelijk eenvoudig uit naar een 25 – 10 winst in de eerste set. De tweede set ging op dezelfde voet verder. Resultaat
25 – 15 setwinst. De derde set was een kopie van de eerste.
Wederom een 25 – 10 winst.
En de pot was binnen. Maar Gilze 2 zou Gilze 2 niet zijn als ze ook niet vol voor die laatste zouden gaan. Die grote schaal hapjes konden we bijna al ruiken. Maar mag alleen bij een 4 -0 winst. ( van Frans)
Dus toch nog druk op de ketel.
In begin liep het niet geweldig. Een beetje ongeconcentreerd. Positiespel niet optimaal en dus een achterstand. Maar geen hapjes was geen optie. Dus toch even vol de turbo erop.
Eindresultaat 25 – 17 en een keurige 4 – 0 uitslag. En natuurlijk de hapjes met satesaus.
Oh ja, en voor ik het vergeet een voorlopige koppositie.
Tot de volgende keer
VC Gilze 2