wedstrijdverslag Simply Best-Gilze 2

Dit jaar is ons team uitgebreid en met maar liefst negen personen gaan we de strijd aan met Simply Best. Daarom maken we voor de wedstrijd een nieuwe teamfoto. In de eerste set is het toch nog een beetje wennen aan het lage plafond. We winnen na een voorzichtige start met 17 – 25. In de tweede set staan we steeds enkele punten voor tot 22 – 25. De derde set gaat ook goed tegen elkaar op. Helaas staan we steeds enkele punten achter. Door een eindspurt winnen we nog met 19 – 25. In de derde set is te merken dat de tegenstander de zaalgrootte goed kent. Ballen gaan net in en bij 7 – 1 vragen we een time out aan. De vloer wordt langzaam aan steeds gladder door vocht en vegen helpt niet. Vanaf 11 – 3 krijgen we weer grip op het spel en Simply Best neemt een time out bij 12 – 9. Het wordt nog spannend. We staan om de beurt een puntje voor tot 21 – 21. Dan ineens loopt het en maken we er snel 21 – 25 van. Deze 4 – 0 overwinning vieren we traditie getrouw in het sportcafé Gilze met een schaal hapjes.