Zesde ronde CMV wedstrijden

Zondag 24 februari was de zesde wedstrijdronde van de reeks van 8 CMV-toernooien van dit seizoen Dit keer weer in de grote sporthal in Tilburg Het T-kwadraat. Het goede weer van de afgelopen dagen had de jeugd goed gedaan, ze hadden er zin in.
Gilze 3 was als eerste aan de beurt. De kinderen deden goed hun best, ze vlogen achter de ballen aan. Volley Tilburg was net iets beter en won de eerste wedstrijd. In de eerste set van de tweede wedstrijd moest Gilze 3 er nog een beetje inkomen na de pauze, maar in de tweede set ging het een stuk beter en deze werd gewonnen, een gelijk spel. De laatste wedstrijd was spannend, maar en eindigde in een gelijkspel.
Gilze 1 dit keer ingedeeld in een klasse lager, speelde zeer goed wat spannende momenten opleverde. De eerste wedstrijd eindigde in een verloren set en een set met een gelijk spel. De twee wedstijd werd er goed gespeeld, toch waren de tegenstanders net iets beter. De derde wedstrijd was ook weer zeer spannend en einde in een 2-0 overwinning.
Gilze 2 speelde de eerste wedstijd gelijk, de eerste set hadden ze met 4 punten verschil verloren, maar de tweede set ruim gewonnen met 16-25. De tweede wedstijd werd gewonnen met 2-0. Er werd goed geserveerd en zo veel mogelijk in drie keer overgespeeld, zodat er extra punten konden worden verdiend. De laatste wedstrijd was zeer spannend, maar helaas verloren met 2-0.