Wedstrijdverslag burenclash Gilze 2 – CSS

Aangezien we de eerste wedstrijd geen punten hadden gehaald ondanks een goede partij van onze kant, moest er uitgerekend in de derby tegen onze buurman CSS uit Rijen de eerste punten worden gehaald. De 1e set begonnen we slordig en we stonden in no time 5 punten achter. De gehele set moesten we in de achtervolging en na een spannend einde konden we de set binnenhalen met een goede servicebeurt: stand 25-23. De 2e set gaf een beetje hetzelfde verhaal, we stonden zelfs 7 punten achter, echter uiteindelijk werd het toch 25-23 wederom na een goede laatste servicebeurt. De 3e set kwamen we meteen goed in ons spel en deze werd dan ook gewonnen met 25-18.
In de vierde set gaf CSS de hoop een beetje op, zeker omdat we het nieuwe systeem steeds beter onder de knie kregen en konden we deze set vrij gemakkelijk winnen: 25-14.
Dankzij deze 4-0 overwinning was er na de wedstrijd weer een schaal met hapjes met satésaus!
Op naar de volgende overwinning!